Årskursus 2024

46 sessioner og 7 scener med fuldt program. Vælg mellem 65 oplægsholdere og mød over 60 udstillere. Du kan også følge 10 live-behandlinger og deltage i et brag af en fest. Alt sammen pakket ind i nye charmerende rammer.
Tandlægeforeningen inviterer til landets største tandfaglige begivenhed, som er spækket med faglige godbidder for hele tandplejeteamet.

Der er skruet helt op for ambitionsniveauet med et af de mest ambitiøse faglige programmer i mange år, hvor der er lagt særlig vægt på relevans for den kliniske hverdag, uanset om du arbejder i den offentlige tandpleje eller i privat praksis, og hvilken funktion du har i teamet.

Årskursus 2024 afholdes i Lokomotivværkstedet, som ligger i hjertet af København - en ny lokation, som vi glæder os meget til at vise frem.

Årskursusfest
Fredag afsluttes med en festmiddag. Her kan du se frem til tre lækre retter og natmad, ledsaget af underholdning fra DJ Lee Van og bandet “Danser med piger”, der sammen vil skabe en gedigen feststemning.

Programoversigt
I programoversigten får du et overblik over samtlige 46 sessioner på Årskursus. Her finder du også praktisk info om arrangementet. Klik på billedet nedenfor for at åbne programmet.

Tilmelding
Du kan enten tilmelde dig Årskursus, begge dage, kun fredag eller kun lørdag. Desuden har du mulighed for at tilmelde dig en festmiddag, som afholdes fredag aften.

Husk! Er du medlem af Tandlægeforeningen, skal du tilmelde dig via Tdlnet.

Tilmelding - begge dage
Tilmelding - fredag