Send sikker mail og upload dokumenter

Sikker mail

Hvis du vil sende sikker mail til Tandlægeforeningen, skal du benytte sikkermail@tdl.dk

Du kan hente vores certifikat ved at klikke her og udfylde den som på nedenstående billede – tryk derefter ”hent certifikat”.

Hvornår bør du sende en mail som sikker post?
Det bør du gøre, når du vil sende os en mail, der omhandler følsomme oplysninger, fx dit cpr.nr, helbredsoplysninger mv.
På denne måde bliver dine informationer krypteret. Det betyder, at ingen andre end du og Tandlægeforeningen kan læse informationerne.

Upload dokumenter sikkert til Tandlægeforeningen

Hvis du ikke har mulighed for at sende sikkert til Tandlægeforeningen via certifikatløsningen, kan du uploade filer sikkert til Tandlægeforeningen ved at klikke på én af nedenstående tre links.

Det er vigtigt at du udfylder felterne i upload formularen. Husk att. til modtager og kontaktoplysninger, gerne en mail eller telefonnummer som vi kan træffe dig på.

Se nedenstående eksempel.

Filer til Tandlægeforeningen

Filer til Afdelingen for ansatte tandlæger

Filer til Klinikejerafdelingen

Filer til Sundhedsfaglig rådgivning

Filer til Strategisk analyse

Filer til HR

Hvornår bør du sende en mail som sikker post?
Det bør du gøre, når du vil sende os filer, der omhandler følsomme oplysninger, fx dit cpr.nr, helbredsoplysninger, journaler, lønsedler mv. Du bør ikke uploade mere end 100 mb pr. upload.

Eksempel
Når du har klikket send, modtager du en kvittering på mail